ﺩﺭﺩ ﯾﻌﻨـﯽ..


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

ﺩﺭﺩ ﯾﻌﻨـﯽ :
ﺍﻣﺸﺒﻢ ﻣﺜﻞ ﺷﺒﺎﯼ ﺩﯾﮕـﻪ
ﺭﻭ ﺗﺨﺘﺖ ﺩﺭﺍﺯ ﺑﮑﺸـﯽ
ﺁﻫنگ ﺑﺰﺍﺭﯼ ﻭ ﺑﺎﺯﻡ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ
ﺑـﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐــﻪ ﺑﺎﻫــﻢ ﻣﯿﺰﺩﯾــم . . .
به ﺍﯾﻨﮑـﻪ خیلی همراهم بودی . . .
به ﺍﯾﻨﮑﻪ حتی یه نگاهش برات یه دنیا ارزش داره . . .
به ﺍﯾﻨﮑﻪ چقدر باهم دعوا کردیم و آشتی کردیم . . .
به ﺍﯾﻨﮑﻪ کلی حرف توی دلت میمونه و نمیتونی بهش بگی . . .
ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ . . .
لعنت به ﺍﯾﻨﮑﻪ ها . . .
ﻭ ﻣﺜﻞ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﭼﺸﻤــﺎﺕ بایــد ﺗﻘﺎص ﭘﺲ ﺑـﺪن . . .


::
::

بعضی وقتا چقد حال میده یه چیپس گنده بخری و یه ماست خامه ای . . .
یه پک سیگار و یه فیلم کِر خنده و سرکاری . . .
از اونا که تهش همه خوشبخت میشن و خوشحال . . .
بعد زنگ بزنم بهش و بگم : همه چی آماده کردم ، شب بیداری !؟
بگه : پایه ام ، شب بیداری . . .
بعضی وقتا یادم میره حتی شمارشو هم از گوشیم پاک کردم . . .

::
::

تو را مثل قانون . . .
کسی رعایت نمی کند ؛
چرا غمگینی دلم ؟
تو را برای شکستن سرشته اند . . . !



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:36---27 اسفند 1392
چ دردهای بدی واقعا!
پاسخ:ohom


behzad
ساعت9:20---27 اسفند 1392

پاسخ:qiafasho..


idolize
ساعت3:14---27 اسفند 1392
سلام

بیا آخرین پستای این وب لعنتیمو ببین

همین

[ناراحت][ناراحت]
پاسخ:evaaa chete u akhe ahhh


hadi
ساعت20:36---26 اسفند 1392
LIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
پاسخ:mc dadajun


hadi
ساعت20:36---26 اسفند 1392
LIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

hadi
ساعت20:36---26 اسفند 1392
LIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

hadi
ساعت20:36---26 اسفند 1392
LIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

hadi
ساعت20:36---26 اسفند 1392
LIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

عشق2طرفه
ساعت16:40---25 اسفند 1392
عجب پست عاشقانه ی قشنگی من یکی که باهاش حال کردم ایول ابجی ناناز
پاسخ:خودم حال کردم ک گذاشتم مسی دادا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 25 اسفند 1392برچسب:, 15:36 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ